شناسهٔ خبر: 119919 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بی واسطه در قالب ملاقات مردمی؛

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با شهروندان دیدار کرد

اداره با هدف حل مشکلات و مسائل مراجعین و تکریم ارباب رجوعان، مدیر کل راه و شهرسازی استان روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه جاری با بالغ بر ۱۲ نفر مراجعه کننده و بدون واسطه ملاقات کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، مرتضی قسمتی مشاور و رئیس دفتر مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: برنامه ملاقات و دیدار با عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان، هر هفته در محل ساختمان شماره یک اداره کل واقع در چهار راه خیام برگزار می شود.

وی افزود: با تکیه بر باور به پاسخگویی، شفافیت و احترام به مراجعین، با توجه به حجم بالای درخواست ها، متقاضیان می توانند جهت هماهنگی با شماره ۳۷۶۲۰۰۱۲ تماس و یا به ساختمان مرکزی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی واقع در چهار راه خیام حوزه مدیرکل مراجعه نمایند.

قسمتی تصریح کرد: در این ملاقات ها مدیر کل پس از استماع درخواست ها و مسائل مراجعین دستورات لازم را برای رفع مشکلات و تسریع در امور مربوط به آن در چارچوب قوانین و مقررات صادر می کند.

وی گفت: در این هفته بالغ بر ۱۲ تن از مراجعین با مدیر کل دیدار داشتند که حوزه املاک و شهرسازی بیشترین مطالبات را داشت.

 رییس دفتر مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان این که قوانین در همه موارد صراحت و شفافیت دارد توضیح داد: متقاضیان چنانچه درخواستشان در چهارچوب قانون و اختیارات استانی باشد، ابتدا موضوع و مشکل خود را با میز خدمت و کارشناسان حوزه های مربوطه مطرح کنند و در صورت عدم رفع مشکلات، می توانند برای دیدار با مدیرکل اقدام کنند.