شناسهٔ خبر: 119949 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

استفاده از نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه‌های مسکن ملی یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان زنجان است

مهندس اسماعیلی زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: زنجان در حوزه احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن جزو پیشران‌ها است و استفاده از نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مدیرکل سابق استان مسعود بیات منش قدردانی کرد وگفت: بیات منش از افراد خلاق و توانمند در حوزه راه و شهرسازی هستند.

وی ابراز داشت: باید از تجارب و توانمندی‌های بیات منش برای پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های راه و شهرسازی استفاده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در دو شاخه اصلی «راه و مسکن» پرچم دار است، گفت: این اداره از مهم‌ترین و تاثیر گذار ترین دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور برای تحقق اهداف است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه زنجان در حوزه احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن جزو پیشران‌ها است، تاکید کرد: باید کسب این جایگاه در استان تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر به منابع دولتی وابستگی داشته باشیم، امکان عملیاتی شدن این پروژه‌ها به زودی امکان پذیر نیست، ابراز کرد: خواهان اجرای تبصره ۱۱ و مساعدت‌های مالی بیشتر برای این پروژه‌ها هستم.

حمل و نقل به عنوان یکی از فاکتورها و پارامترهای توسعه برای هر کشور و منطقه است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه حمل و نقل به عنوان یکی از فاکتورها و پارامترهای توسعه برای هر کشور و منطقه است، افزود: در این رابطه در حوزه حمل و نقل باید کریدورهای جنوب و جنوب غربی و شمال و شمال غرب مد نظر قرار گیرد.

مهم‌ترین اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان ساخت مسکن باکیفیت است

اسماعیلی گفت: تحقق پروژه‌های در دست احداث به ویژه نهضت ملی مسکن نیازمند همراهی و همکاری همه مجموعه است و این مجموعه با راهبری استاندار و همچنین بانک‌های عامل می‌تواند در حل مشکلات مردمی در حوزه مسکن مفید واقع شود و بتوانیم پروژه‌ها را در زمان مقرر به اتمام برسانیم.

وی یاد آورشد: ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه در مدت زمان کم محقق نمی‌شود اما عزم و اراده جدی در تسریع آن موثر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به ظرفیت زمین در توسعه و ساخت مسکن‌، گفت: مهم‌ترین اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان ساخت مسکن باکیفیت است و در استان این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

اسماعیلی به مشکلات معیشتی در بین کارکنان راه و شهرسازی با وجود برخورداری از تخصص‌های فنی بالا اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات کارکنان این اداره انجام خواهم داد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروی انسانی توانمند در اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت مهندسین مشاور، پیمانکاران، ناظرین و نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان است و ما استفاده بهینه و کافی از این ظرفیت را خواهیم داشت.