شناسهٔ خبر: 119950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی:

اولین کلیدهای واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به متقاضیان داده خواهد شد

آقای اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی،گفت: اولین کلیدهای واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به متقاضیان داده خواهد شد و این طرح در راستای ارائه خدمات به مردم اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،ایمان اسلامیان ظهر دوشنبه در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران،گفت: استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشروترین استان است.

وی با بیان اینکه اولین کلیدهای واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به متقاضیان داده خواهد شد،ابراز کرد: طرح نهضت ملی مسکن در راستای ارائه خدمات به مردم اجرا می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی، بر لزوم تداوم توسعه و ارتقای پروژه‌های مسکن ملی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: امیدواریم اداره کل راه و شهرسازی استان همچنان پله‌های ترقی در بخش مسکن و راه را طی کند و شاهد برگزیده شدن این استان در این دو بخش باشیم. 

اسلامیان به اقدام جدید سازمان اداری و استخدامی در جذب نیروی موثر در استان‌ها برای پیشبرد اهداف اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس این طرح استانداری‌ها نیروهای موثر موردنیاز را شناسایی می‌کنند و به صورت کار متفاوت و تحول‌زا به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه استان استان زنجان اولین استانی است که این طرح را اجرا خواهد کرد و این برای استان بسیار مهم است،ابراز داشت:  امیدوار هستیم در وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان دستگاه پیشرو این طرح را اجرایی کنیم و تا چند هفته آینده مقدمات کار فراهم خواهد شد.