شناسهٔ خبر: 120014 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نشست پایش دوره‌ای شهر جدید پرند با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد

تاکید بر تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و پایش هفته‌ای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

نشست شهر جدید در نشست پایش دوره‌ای شهر جدید پرند که همراه با بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر همراه بود بر تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای جدید تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۵ آبان با حضور علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و معاون وزیر راه و شهرسازی نشست پایش دوره‌ای شهرهای جدید در شهر پرند انجام شد.

به گفته علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی این جلسات در شهرهای مختلف جدید به شکل هفتگی برگزار می‌شود و مقرر است که تا پایان امسال این جلسات برگزار شود. بررسی اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر بخش عمده‌ای از مباحث جلسات تشکیل شده را شامل می‌شود. در این جلسات موضوعات فنی، شهرسازی، حمل و نقل، توسعه اجتماعی، مشارکت و سرمایه‌گذاری خدمات زیربنایی و روبنایی اجرای طرح‌های مختلف مسکن مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

تاکنون دو نشست پایش اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و دیگر خدمات روبنایی و زیربنایی در شهرهای گلبهار و هشتگرد انجام شده است. مقرر است تا نشست چهارم نیز در ایوانکی برگزار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان این نشست از پروژه‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند بازدید کرد. همچنین بازدید از روند تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر نیز بخش دیگر موارد سفر امروز مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به شهر پرند بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های مسکن مهر از مهمترین دغدغه‌های شرکت عمران شهرهای جدید است. با توجه به اینکه عمده مشکلات مسکن مهر در پردیس و پرند است تسریع در تکمیل واحدهای باقیمانده این دو شهر جدید در برنامه است. همچنین هر دو هفته یکبار اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف پایش می‌شود.

جعفری گفت: در شهرهای جدید نه فقط خانه سازی که شهرسازی در اولویت است. شهرهای جدید در احداث واحدهای مسکونی، پیوست های فرهنگی و اجتماعی مناسب تدوین کرده و بر اساس آنها ساخت و ساز انجام می‌شود.