شناسهٔ خبر: 120043 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

بهسازی و تعریض محور بندر ترکمن – گمیشان

راه و شهرسازی گلستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: عملیات بهسازی تعریض محور بندر ترکمن – گمیشان به طول ۵ کیلومتر در حال اجرا بوده که ۲/۵ کیلومتر آن طی همین هفته آسفالت و با انجام خط کشی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،نبی الله داودی اظهار کرد: با پیگیری های مدیرکل راه و شهرسازی و با دستور وزیر راه و شهرسازی آسفالت و تعریض محور بندر ترکمن – گمیشان در حال اجرا است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر بوده و در روزهای آینده نسبت به خط کشی و نصب علائم ایمنی آن اقدام خواهد شد.

وی از فعالیت  بیش از سه کارگاه فعال در پروژه خبر داد و افزود: میزان اعتباری که برای عملیات اجرایی این پروژه مصوب شد ۳۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون  هشت میلیارد آن تخصیص یافته است.

 داودی همچنین تصریح کرد: همچنین در روزهای آتی عملیات روکش آسفالت هشت کیلومتر از محور آق قلا_ بندر ترکمن که پیش از این بهسازی شده بود، انجام می شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه بهسازی این محور جزو مصوبات سفر هیات دولت سیزدهم به گلستان بود، گفت: خوشبختانه طی سفر پر برکت رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی برای این پروژه مصوب شد که  تزریق این اعتبارات موجب پیشرفت عملیات اجرایی این طرح شده است.