شناسهٔ خبر: 120077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

۸ کیلومتر از فاز سوم محور کاشان، برزک، ورکان تا ۱۴۰۲ زیربار ترافیک می‌رود

مجتبی آراسته - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: با تلاش‌های بعمل آمده هشت کیلومتر از فاز سوم محور کاشان، برزک، ورکان تا سال ۱۴۰۲ زیر بارترافیک می‌رود.

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص وضعیت احداث باند دوم محور کاشان – برزک - ورکان اظهار داشت: این مسیر یکی از مهمترین محورهای موصلاتی شهرستان کاشان است که با پیگیری های بعمل آمده از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و مسئولین شهرستان، عملیات اجرایی آن در سه فاز در سنوات قبل آغاز شد.  

وی با بیان اینکه فاز اول و دوم این محور به بهره‌برداری رسیده است اذعان داشت: برای باقیمانده این طرح در فاز سوم از محل روستای خنچه تا سه راهی مرق و ادامه آن، که شامل عملیات راهسازی، خاکبرداری و خاکریزی، عملیات آسفالت، احداث دو دهانه پل بزرگ می شود، تا کنون مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه این اعتبار در راستای دوبانده شدن این محور و ایمن سازی آن تخصیص یافته است گفت: این مسیر از جمله محورهای شهرستان کاشان است که بیشترین حوادث رانندگی در آن رخ می دهد لذا تسریع در اجرای آن بسیار حائز اهمیت است.  

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بعمل آمده هشت کیلومتر از این مسیر تا سال ۱۴۰۲ زیربارترافیک می رود و بیش از ۷ کیلومتر دیگر نیز در همین واریانت از محل سه راهی مرق به سمت برزک در مرحله عملیات بیس و خاکریزی نهایی است.  

آراسته با بیان اینکه پیش بینی می‌شود کل این محور تا سال ۱۴۰۳ به مرحله بهره‌برداری برسد گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان ۱۳۰ میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده شد تا به لطف خدا بتوان عملیات باند دوم از محل برزک به سمت ورکان و اتصال آن به آزادراه اصفهان تهران را عملیاتی کرد.