شناسهٔ خبر: 120078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه خبر داد؛

گردنه تته در پاوه بازگشایی شد

برف روبی - کرمانشاه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: عملیات برف‌روبی در محور گردنه تته انجام شده است ولی به دلیل مه غلیظ این محور مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) گردنه تته در پاوه که به دلیل بارش برف و مه غلیظ مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد اما هنوز امکان تردد خودروها در این مسیر وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت: نخستین برف پاییزی به ارتفاع بیش از ۱۵ سانتی متر، کاهش دید افقی به کمتر از یک متر و مه غلیظ تردد در گردنه تته را با مشکل مواجه کرد.

ابراهیم شهریاری گفت: نیروهای راهداری اقدام به برف روبی و نمک پاشی در این مسیر کردند و به خودروهای گرفتار در مسیر مریوان به پاوه کمک کردند.

وی افزود: هرچند گردنه تته بازگشایی شده است، اما تردد در این گردنه تا اطلاع بعدی به دلیل مه غلیظ و کاهش دید افقی امکان پذیر نیست و جاده‌ی هجیج اورامان بعنوان مسیر جایگزین اعلام می‌شود.

شهریاری همچنین از بازگشایی جاده حد فاصل دو تونل زلته در محور نودشه که بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود خبر داد و گفت: هم اکنون تردد در این محور جریان دارد.

تخته سنگی بزرگ که از کوه مجاور جدا، و موجب مسدود شدن جاده این مسیر شده بود پس از ساعت‌ها تلاش با تجهیزات سنگین راهداری خرد و به خارج از جاده منتقل شد.

انتهای پیام/