شناسهٔ خبر: 120175 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. متن این پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  
بسیج معنای الگوی وحدت ملی و هفته بسیج، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی از سوی معمار کبیر انقلاب(ره) و فرصت مناسبی است برای پاسداشت رشادت های بی بدیل حماسه سازانی که در سرنوشت ساز ترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی، نقشی ویژه ایفا کردند.  
بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان، بلند همتانی هستند که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند. حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فکری سهیم بوده است.  
نیروی مردمی بسیج بیش از چهار دهه فعالیت و خدمت خالصانه در همه عرصه‌ها اقتدار و پویایی خود را به زیباترین و مؤثرترین شکل نشان داد و امروز نیز استوارتر از گذشته در تامین امنیت کشور نقش آفرین و تاثیرگذار است.   
امسال در حالی به استقبال هفته بسیج می رویم که استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای ایجاد یأس و نا امیدی در میان ملت ایران دریغ نکرده است، اما باز هم این بسیجیان گمنام و نجیب هستند که داوطلبانه به یاری نیروهای خدوم انتظامی شتافتند و سینه خود را سپر بلای ملت کردند.  
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، آغاز هفته بسیج را به ملت بزرگ ایران، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز به ویژه همکاران گرانقدر بسیجی در مجموعه بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسألت می‌نمایم.