شناسهٔ خبر: 120182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

نیاز اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل سه پروژه بازآفرینی در دست احداث استان تهران

محبت خواه -5.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای سه پروژه بازآفرینی در شهرهای اسلامشهر، پاکدشت و ورامین و نیاز به اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل این پروژه ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از احداث سه سازه مهم بازآفرینی (سالن چند منظوره شهرک امام حسین اسلامشهر، ساختمان اورژانس اجتماعی پاکدشت و کلانتری امرآباد ورامین) خبر داد و گفت: این پروژه های مهم می بایست از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران تأمین اعتبار شوند که در این خصوص مکاتبات لازم انجام شده است و امیدوارم به زودی این امر محقق شود.
وی اجرای این سه پروژه را در دل محلات هدف بازآفرینی شهری تأثیر گذار و مهم خواند و تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار لازم اجرای پروژه ها سرعت دو چندان خواهد گرفت.
محبت خواه گفت: پروژه سالن چند منظوره ورزشی شهرک امام حسین (محله میان آباد اسلامشهر) با ۳۵ در صد پیشرفت فیزیکی به هفده میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد این در حالی است که اورژانس اجتماعی پاکدشت با پانزده درصد پیشرفت به ۱۳ میلیارد تومان و کلانتری امرآباد ورامین با دوازده در پیشرفت به ۱۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان اجرای پروژه های بازآفرینی در محلات هدف را محرک توسعه و عمران شهری عنوان کرد و از شهرداران خواست به محلات هدف و سکونتگاهها نگاه ویژه ای داشته باشند و تلاش خود را در راستای محرومیت زدایی از این محلات دو چندان کنند.