شناسهٔ خبر: 120189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

برپایی میز خدمت عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در نماز جمعه دامغان

نمازجمعه دامغان.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه شهرستان دامغان خبر داد و افزود: تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین با مردم،پاسخگویی هر چه بهتر به شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آن‌ها افزایش اعتماد عمومی جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ظهر دیروز ۲۷ آبانماه قبل از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با همراهی مدیران و رؤسای شهرستانی دامغان با شهروندان نمازگزار در مصلای شهرستان دامغان دیدار کرده و پس از شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان، پیگیر رفع مشکلات و مطالبات مردمی شد.
احسان منصورکیایی در حاشیه نماز جمعه با بیان اینکه میز خدمت بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان را به دنبال دارد، گفت: هدف از برپایی میزخدمت بررسی مشکلات، پاسخگویی به نیازهای مردم، سرعت بخشی و ارتقای کمی و کیفی در خدمات رسانی است که با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی تعدد برپایی آن به رضایت‌مندی هرچه بیشتر شهروندان کمک خواهد کرد.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف برپایی میز خدمت نزدیک‌تر شدن هر چه بیشتر ارتباط دولت سیزدهم با مردم است و الحمدلله توانستیم در این میز خدمت نسبت به رفع مشکلات، پاسخگویی، اقدام نموده و برخی مواردی که نیاز به بررسی و کارشناسی داشت را در دستور کار جهت بررسی و پیگیری قرار دهیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع آن افزود: تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین با مردم،پاسخگویی هر چه بهتر به شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آن‌ها افزایش اعتماد عمومی جامعه را به دنبال دارد.
منصور کیایی در پایان یادآور شد: ارتقای سطح خدمات و افزایش سهم حمل و نقل عمومی، توسعه و به کارگیری فناوری اطلاعات در حمل و نقل، توسعه و نگهداری شبکه راه ها، ارتقاء ایمنی عبور و مرور، ارتقاء سهم فرهنگ عمومی و گسترش آموزش تخصصی از جمله ماموریت های سازمانی است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان نسبت به آن اهتمام دارد.
شایان ذکر است میز خدمت این هفته شهرستان دامغان با حضور استاندار، مدیران کل سایر ادارات برگزار شد و فرصت خوبی برای رفع مشکلات مردمی بود که هم‌زمان نسبت به چند دستگاه اجرایی درخواست و مطالبه داشتند.