شناسهٔ خبر: 120201 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درنشست خانوادگی کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم عنوان شد:

جهاد تبیین، ضامن استمرار حرکت انقلاب درصراط منیر اسلام است

خبر معاون توسعه مدیریت منابع راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم ازبرگزاری نشست خانوادگی کارکنان اداره کل متبوع با موضوع جهاد تبیین خبرداد و گفت:برنامه‌هایی درقالب سخنرانی، اجرای مداحی،سرود، مسابقه کتاب‌خوانی و ... برگزار و به شرکت کنندگان جوائزی اهدا شد

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از جاده‌ای استان قم، معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان قم از برگزاری نشست خانوادگی کارکنان اداره کل متبوع با موضوع جهاد تبیین خبرداد.

محمدرضا قدسی درابتداری این مراسم که همزمان با کنگره ملی شهدای استان قم برگزار شد درسخنانی عنوان کرد: بی تردید جهاد تبیین، تلاشی مقدس و تکلیفی دینی- ملی درراستای ضمانت استمرار انقلاب اسلامی ایران بر صراط منیر حق است.

وی افزود: گذشت بیش از چهار دهه ازانقلاب اسلامی ایران که با چالش دشمنی‌های عدیده استعمارگران همراه بوده، ضرورت جهاد تبیین را توجیه می کند.

قدسی تصریح کرد: جهاد تبیین فعالیتی نهادین است که شمول آن تمامی حوزه‌های فرهنگی، سیلسی، اجتماعی و ... را در بر میگیرد.

وی خاطر نشان ساخت: مخاطب اصلی این حرکت جهادی، نسلهای سوم و چهارم انقلاب، خصوصا دهه هشتادی‌های عزیز ند که با فاصله ای بیش از دودهه از تاریخ وقوع  انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به دنیا آمده اند.

معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم درتوضیحی تکمیلی درخصوص جهاد تبیین گفت: این حرکت جهادی به گونه ای زدایش و تنظیف پیرایه‌هایی است که به دلایل عدیده، درطول سالیان گذشته پیکره تنومند انقلاب اسلامی ایران را احاطه و ضروریست نسبت به حرص و زدایش آنها اقدام شود.

محمدرضا قدسی درادامه سخنان خود ضمن تشکر از حضور همکاران محترم و خانواده های گرامی آنان دراین نشست فرهنگی اظهارداشت: درراستای برگزاری این مراسم، برنامه‌های متنوعی شامل سخنرانی، اجرای مداحی و سرود، مسابقه و... منظورشده که جا دارد از همکاران عضو شورای فرهنگی اداره کل متبوع که متقبل تهیه مقدمات و اجرای آن شده اند، تقدیر نمایم.

شایان توجه است طی این نشست، مسابقه کتابخوانی( راز کانال کمیل) برگزار و درخلال آن نسبت به اجرای مسابقه پرسش و پاسخ با عنوان زندگینامه شهدا و راز ماندگاری انقلاب اسلامی اقدام و جوایزی به برندگان اعطا شد.