شناسهٔ خبر: 120227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام شد:

اجرای طرح گشت مشترک بازدید از مراکز خرده بار در همدان

ساماندهی وانت بار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای طرح گشت مشترک بازدید از مراکز خرده بار در راستای طرح ساماندهی وانت بارها و مراکز غیر مجار حمل و نقل برون شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، صفر صادقی راد گفت: این بازدید مشترک از مراکز خرده بار شامل: مراکز تخلیه و نگهداری کالا و موسسات حمل و نقل درون شهری به همت کارگروهی زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان انجام پذیرفت.

وی افزود: این کارگروه با حضور کارشناسانی از استانداری، سازمان صمت، اداره کل تعزیرات، اتحادیه صنف حمل و نقل و تشکل‌های صنفی شرکت‌های استان همدان انجام شد.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: این گشت به منظور جلوگیری از حمل محمولات بدون بارنامه و پیشگیری از حمل کالاهای قاچاق در جاده های کشور انجام گرفته و ضمن بازدید از مراکز تخلیه و بارگیری و تبیین حوزه فعالیت دفاتر مذکور بر اساس پروانه صادره آنها، نسبت به اطلاع رسانی لازم در این خصوص به مسئولین دفاتر اقدامات لازم انجام می شود.

صادقی راد تصریح کرد: همچنین با دفاتری که خارج از حوزه فعالیت خود اقدام به بارگیری و حمل محمولات باری برون شهری می کنند برابر مقررات برخوردهای قانونی انجام شد که در مواردی نیز متخلفان به اداره کل تعزیرات معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: این بازدیدها پس از این در راستای مصوبات جلسات کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر حمل کالای قاچاق استان به شکل مستمر انجام خواهد گرفت.