شناسهٔ خبر: 12025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

تردد كامل در تمام راه‌های گلستان برقرار است

جنگل گلستان مديركل راه و شهرسازي گلستان از برقراري كامل تردد در تمام محورهاي ارتباطي استان كه بر اثر سيلاب شب گذشته مسدود شده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان،"علي بخش رستمي"با اعلام این خبر گفت: بارش هاي رگباري و نقطه اي شب گذشته باعث آب شستگي دو طرف پل محورهاي روستايي قازان قايه به آق قلعه و محور قازان قايه به گوك دره و انباشته شدن سنگ و گل و لاي در محدوده كيلومتر پنج تا 30 محور اصلي مراوه تپه به كلاله در حوزه شهرستان مراوه تپه شده و اين محورها را براي ساعاتي، مسدود و دچار اختلال در رفت و آمد كرده بود.

به گفته وي، همچنين محور اصلي گرگان- آق قلا در حوزه شهرستان گرگان و محور روستايي وزوار در حوزه استحفاظي استان نيز، بر اثر شدت باران و بالا آمدن آب، براي ساعاتي دچار صدمه و اختلال در عبور و مرور شده بودند.

رستمي ادامه داد: با اعزام به موقع نيروها و عوامل راهداري و انجام عمليات لايروبي و پاكسازي و ايمن سازي محورها با نصب تابلو و علایم و بشكه هاي ترافيكي، در حال حاضر يك لاين از پل محور قازان قايه به آق قلعه بازگشايي شد و با ايجاد مسير انحرافي در محور قازان قايه به گوك دره، تردد وسايل نقليه عبور داده مي شود.

وي افزود: اما با توجه به شدت خرابي، پركردن پشت ديواره پل و برقراري تردد كامل از روي پل محور قازان قايه به گوك دره به دو الي سه روز زمان نياز است.

مديركل راه و شهرسازي گلستان در پايان نيز تاكيد كرد: هم اكنون هيچ مشكلي در راه هاي اصلي استان براي تردد وجود ندارد و عبور و مرور وسايل نقليه به حالت عادي در جريان است.

رستمي از كاربران راه ها خواست كه در طول مسيرها با راهداران همكاري داشته باشند و مقررات و قوانين راهنمايي و رانندگي را با دقت رعايت كنند./

نظر شما