شناسهٔ خبر: 120294 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

تامین زمین نهضت ملی مسکن برای ۳۸ هزار متقاضی در خوزستان

داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین نهضت ملی مسکن برای ۳۸ هزار متقاضی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اهمیت تامین زمین و جانمایی مناسب برای احداث نهضت ملی مسکن اظهار داشت: مهمترین بخش اجرای طرح نهضت ملی مسکن جانمایی است، پس با دقت کامل در این خصوص عمل می کنیم تا متقاضیان نسبت به این طرح و مشارکت در سهم آورده مشتاق باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه تاکنون برای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر که واریز وجه داشته اند، زمین واگذار شده و ساخت آن‌ها در حال انجام است، افزود: در صورتیکه ۱۷۰ هزار نفر وجوه خود را واریز کنند، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان موظف به تامین زمین و تحویل مسکن به آن‌ها تا پایان دوره اول دولت سیزدهم است.

حسینی به تامین زمین برای ۳۸ هزار متقاضی در استان اشاره و اضافه کرد: تفاوتی که همه طرح‌های نهضت ملی مسکن با مسکن مهر دارند این است که زیر نظر مشاور هستند و جانمایی‌ها و خدمات زیربنایی نیز مورد مطالعه قرار می‌گیرند و در واقع طرح تکمیل است و نیازی به انجام مطالعات مجدد نیست.

وی به جانمایی و تملک زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: با مشارکت و همکاری سازمان‌ها و اداره ها، کار تفکیک اسناد و مراحل قانونی و اداری در حال انجام است.