شناسهٔ خبر: 120343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج:

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان هفته بسیج را تبریک گفت

مهندس اسماعیلی زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور تبریک گفت.
متن پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پنجم آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) سالروز تاسیس بسیج، مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امروز در این برهه که دشمنان و ایادی درصدد برهم زدن امن و امان این مرز و بوم و گرفتن آرامش از نظام جمهوری اسلامی ایران هستند وجود بسیج، فرهنگ و روحیه بسیجی بیشتر از گذشته در کشور احساس می‌شود، چرا که بسیج از دل مردم بوده و با درایت و آینده نگری امام راحل تشکیل شده و اهداف عالیه‌ای دارد.
تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است و حیات دارد و اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت وجود دارد.

بسیجیان در تمام مقتضیات زمانی حاضر بوده و در این راستا می توان از سردار حاج قاسم سلیمانی که از بسیجیان مخلص بوده و برای این کشور شهید گونه تلاش کردند و در این راه هم به مقام شهادت نایل شدند، نام برد.
اینجانب آغاز هفته بسیج را به ملت بزرگ دلیر و ولایی ایران، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و کارکنان بسیجی مجموعه بزرگ راه و شهرسازی تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم این شجره طیبه همچنان برای اقتدار و امنیت کشور مان ایران مستدام و پایدار باشد.