شناسهٔ خبر: 120345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان:

تکمیل نواقص باند دوم محور اژیه به ورزنه در دستور کار است

محمدهادی فرازبخت- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان با اشاره به پیگیری‌های ویژه بعمل آمده برای تامین اعتبار و تسریع در اجرای پروژه‌های راهسازی این شهرستان گفت: تکمیل نواقص باند دوم محور اژیه به ورزنه در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، محمدهادی فرازبخت، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در خصوص مجموعه اقدامات سالجاری این اداره در حوزه‌های مختلف کاری اظهار داشت: در حوزه راهسازی این شهرستان بیان داشت ۳.۵ کیلومتر از باند دوم محور نصرآباد به امامزاده علی اکبر افتتاح شده و پیگیری‌های لازم برای احداث باند دوم حسن آباد به رامشه به طول ۳۵ کیلومتر در کمیته برنامه ریزی شهرستان جرقویه به عمل آمده است.  

وی افزود: مبحث تامین اعتبار تکمیل باقیمانده باند دوم اژیه به ورزنه و فلکه کفران، پروژه تعریض باند دوم ورزنه به گردنه ملا احمد و بهسازی محور ورزنه به حسن آباد در کمیته برنامه ریزی شهرستان ورزنه مورد پیگیری قرار گرفتند که در حال حاضر تکمیل نواقص باند دوم محور اژیه به ورزنه به طول ۱.۲ کلیومتر در دستور کار قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه مبحث طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های اصلی دولت می باشد، به همین جهت در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح و رفع چالش‌های آن، سه جلسه شورای مسکن در شهرستان‌های جرقویه، هرند، اصفهان و ورزنه و دو جلسه نیز در شهرستان کوهپایه برگزار شده است.  

وی با بیان اینکه در شهرهای حسن آباد، نصر آباد و اژیه، زمین به میزان مورد نیاز وجود دارد و با مشکل کسری زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن مواجه نیستیم عنوان داشت: در شهرهای ورزنه، کوهپایه، هرند، محمدآباد، نیک آباد، تودشک، زیار و بهارستان الحاق زمین به محدوده شهر صورت گرفته و یا در حال انجام است.  

فرازبخت در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری این شهرستان عنوان کرد: مرحله اول طرح های تفصیلی شهرهای نصر آباد، نیک آباد، اژیه، ورزنه، تودشک و محمد آباد اتمام یافته و در دستور کار انعقاد قرارداد هستند.  

وی بیان داشت: طرح تفصیلی شهر بهارستان ابلاغ شده و قرارداد تهیه طرح تفصیلی شهرهای سجزی، هرند، زیار، حسن‌آباد در حال پیگیری است.