شناسهٔ خبر: 120371 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس پایانه مرزی دوغارون خبرداد:

نظارت بر تردد ۱۳هزار و ۵۳ دستگاه ناوگان باری از پایانه مرزی دوغارون

9765432 رئیس پایانه مرزی دوغارون از نظارت بر تردد ۱۳هزار و ۵۳ دستگاه ناوگان باری در طی آبان ۱۴۰۱ از این پایانه مرزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، سید احمد نظام،رئیس پایانه مرزی دوغارون به تشریح عملکرد این پایانه مرزی پرداخت و گفت: در این مدت ۴ هزار و ۵۹۴ دستگاه کامیون حامل ۱۲۲هزار و ۶۲۰ تن عمده کالاهای گازوئیل، بنزین، آهن‌آلات و مصالح ساختمانی در قالب صادرات و هزار و ۸۲۶ دستگاه کامیون حامل ۴۲هزار و ۵۶۰ تن کالا به عنوان ترانزیت خروجی، از طریق این مرز از کشور خارج شدند.

وی در خصوص ناوگان ورودی به کشور طی این مدت نیز گفت: ترانزیت ورودی صورت گرفته شامل ۳۵۳ دستگاه حامل ۸ هزار و ۷۰۵ تن عمده کالاهایی شامل سرب، زیره، انواع تخم گیاهان و سنگ‌های ساختمانی است. ۳۴ دستگاه حامل ۸۴۳ تن کالا نیز که عمده بار آن‌ها شامل سنگ‌های ساختمانی، سرب و دانه‌های روغنی بوده، واردات را از طریق این مرز انجام انجام داده اند.

رئیس پایانه مرزی دوغارون در خصوص سایر اقدامات و برنامه‌های اجرا شده در این مجموعه طی آبان ۱۴۰۱ نیز گفت: در این مدت همکارانمان اقداماتی همچون حذف کانکس‌های قدیمی، انجام امور مربوط به تغییر مسیر ناوگان، برگزاری جلسات کمیته هماهنگی مرز  درخصوص بررسی روند تردد و بررسی مسائل کاری، برگزاری جلسات با نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی و سایر دستگاه‌ها در راستای تعامل و همکاری در جهت رفع مشکلات موجود، نظافت منظم محوطه‌ها و سالن‌ها، تامین و نگهداری تاسیسات مکانیکی و برقی توسط واحد تاسیسات  پایانه، برگزاری جلسات متعدد با سازمانهای مستقر در مرز جهت هماهنگی بیشتر، برگزاری نشست‌های مرزی با دستگاههای مستقر در مرز، آغاز نقشه‌برداری محوطه پایانه مرزی و جابه‌جایی نیوجرسی‌ها در جهت تصحیح مسیر تردد ناوگان را به انجام رساندند.

نظر شما