شناسهٔ خبر: 120427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد:

ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای شمالی/ ثبت بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار تردد وسایل نقلیه در استان سمنان

فیروزجائیان2.jpg رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ثبت بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای این استان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسین فیروزجائیان، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار داشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های ترددشمار منصوب در محورهای برون شهری استان سمنان، در ماه گذشته بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان به ثبت رسیده است.

فیروزجائیان با بیان اینکه نزدیک به ۲۷ درصد از ترددهای ثبت شده در محورهای اصلی و شریانی استان را ناوگان سنگین پوشش داده است، افزود: استان در آمار ترددهای ورودی رتبه دهم کشوری را در ماه پیش به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به افزایش تردد در آبان سال جاری گفت: امسال شاهد افزایش ۱۷ درصدی تردد نسبت به آبان ماه سال گذشته بوده ایم که سهم تردد وسایل نقلیه از محورهای شریف آباد-ایوانکی و گرمسار-آرادان بیشتر از سایر محورها بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند، ادامه داد: با توجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، گشت‌های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز فعالیت مضاعفی دارند.

وی یادآور شد: از هموطنان عزیز درخواست داریم به هنگام سفرهای خود برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و در محورهای شمالی استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.