شناسهٔ خبر: 120442 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای اولین‌بار در کشور روی داد

برگزاری دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره برای مدیران و کارکنان مجتمع‌های خدماتی- رفاهی

دوره آموزشی مدیران مجتمع های خدماتی البرز مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی راهداری البرز از برگزاری دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره برای مدیران و کارکنان مجتمع‌های خدماتی- رفاهی استان خبر داد و گفت: این دوره برای اولین بار در کشور در البرز برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، مریم یوسف‌زاده، از برگزاری دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره برای مدیران و کارکنان مجتمع‌های خدماتی- رفاهی استان خبر داد و گفت: این دوره برای اولین در کشور با هدف ارتقای مهارت‌های ارتباطی مدیران و کارکنان این مراکز و در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری واحد آموزش اداره‌کل راهداری البرز و یکی از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای البرز برگزار شد، افزود: چگونگی برخورد با مراجعه‌کنندگان، نحوه آداب و معاشرت، اهمیت انتخاب لباس فرم متناسب با موقعیت شغلی و آموزش برخی مهارت‌های فردی در مواجهه با مشکلات از سرفصل‌های این دوره آموزشی بود.