شناسهٔ خبر: 120485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه بازدید از مسیر طالقان هشتگرد مطرح شد:

بهره‌برداری از تونل هشتگرد-طالقان در سال ۱۴۰۳

تونل طالقان استان البرز مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید از محور هشتگرد طالقان و تونل در دست احداث این مسیر از بازگشایی این تونل در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز به اتفاق مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، فرماندار طالقان و سایر مدیران و نمایندگان دستگاههای خدمات رسان از دهانه های ورودی تونل طالقان بازدید کرده و از نزدیک در جریان جزئیات امور قرار گرفتند.

معاون مهندسی و ساخت راههای استان البرز ضمن توضیح در خصوص اعتبارات انجام شده در طول ساخت پروژه از اعتبار مورد نیاز که بالغ بر ششصد میلیارد تومان است، افزود: در صورت تخصیص و تامین اعتبار به موقع این مبلغ عملیات اجرائی این تونل در سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهد رسید.

امیری اضافه کرد: از ۹۸۰ متر تونل در دست احداث تا کنون در مجموع ۱۷۰ متر حفاری شده که عملیات لاینینگ ۸۵ متر از آن به اتمام رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز نیز در پایان با اشاره به شروع فصل بارش و شرایط نامساعد جوی در این منطقه گفت: با توجه به این معضلات عملیات اجرائی تونل همچنان ادامه داشته و تلاش ما بر این است که شیفت های کاری را اضافه کنیم که بتوانیم در اسرع وقت این تونل را به بهره برداری برسانیم.