شناسهٔ خبر: 120540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان اعلام کرد؛

ثبت نام ۵۷۲۹ نفر برای مسکن ملی در شهرستان تویسرکان

نهضت ملی مسکن ، ارومیه - آزادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان گفت: در زمینه مسکن ملی ۵۷۲۹ نفر ثبت نام و یک هزار و ۳۵۲ نفر متقاضی تایید نهایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) ، حمید رضا ظاهری بیان کرد: از تعداد ۵۰۱۲ نفر ثبت نامی در شهر تویسرکان ۱۷۳ نفر واریز وجه انجام داده و یک هزار و ۲۴۴ نفر تایید نهایی و تخصیص پروژه شده اند.

وی ادامه داد: در شهر سرکان نیز از ۷۱۷ نفر ثبت نامی، ۲۳ نفر واریز وجه انجام داده و ۱۰۸ نفر تایید نهایی و تخصیص پروژه شده اند.

فرماندار تویسرکان نیز در جلسه شورای مسکن شهرستان با اشاره به اینکه اولویت اول ۷۰ واحدی بام شهر است که باید هرچه سریع‌تر عملیات ساخت آن شروع شود ،بیان کرد: زمین بام شهر ۷۰ واحدی به سرعت پیگیری خواهد شد و باید به سرعت جهت اخذ پروانه و ساخت برنامه ریزی شود و شهرداری در این زمینه سختگیری نداشته باشد چون این قشر نیاز به حمایت دارند.

حسین افشاری با تاکید بر اینکه ۵۱۱ نفر حساب باز کرده‌اند ولی هنوز پول واریز نکردند، خاطرنشان کرد: اگر عملیات اجرایی زودتر شروع شود انگیزه‌ای برای دیگر متقاضیان جهت واریز آورده خود خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم مشکلات را در اسرع وقت حل کنیم، گفت: مصوبه جلسات باید در چهارچوب قانون، امکانات دستگاه‌های اجرایی و اختیارات جلسه قابلیت اجرایی داشته باشند و با واقعیت موجود سازگار بوده تا مصوبه‌ها بر روی زمین باقی نماند.

افشاری یادآور شد: بانک زمین شهرستان به دلیل وجود باغات در اطراف شهر ضعیف است و این امر باعث تنگناهای در شهرستان تویسرکان برای تأمین زمین شده است.