شناسهٔ خبر: 120541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی عنوان کرد:

تداوم حضور بسیجیان در صحنه، رمز اقتدار نظام اسلامی

مراسم هفته بسیج راهری آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: بسیجیان در صحنه های مختلف کشور، چه در جنگ تحمیلی و چه در رخدادهای بعد از جنگ تا امروز همواره در تلاش و تکاپو بوده اند و توانسته اند به معنای حقیقی باری از روی دوش مردم‌ برداشته و اقتدار نظام اسلامی را رقم بزنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ اورجعلی علیزاده  مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج افزود: قطع شدن دست مستکبران از منابع کشور موجب دشمنی آنها با انقلاب اسلامی و مردم ایران شد.

وی با اشاره به اینکه از زمان شروع انقلاب اسلامی، یک سری کشورها، استقلال و پیشرفت کشورمان را تاب نیاورده و به اشکال مختلف در صدد ضربه زدن به این‌نظام‌ برآمدند تصریح کرد: آمریکایی ها قبلا بدون هیچ حسابرسی هر چه می‌خواستند در کشور انجام می دادند و منابع کشور را به غارت می بردند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، دیگر امکان غارت بدون حساب و کتاب از آنها سلب شد.

سرهنگ هاشم پور تحلیلگر و نویسنده جبهه انقلاب هم گفت: جمهوری اسلامی‌ ایران به برکت تفکر بسیجی به لحاظ قدرت نظامی به سطح ضربت‌ اول رسیده و دشمنان با علم به این‌توانمندی، جرات‌ رویارویی با کشور ما را ندارند.

وی راه اندازی کریدور شمال - جنوب و غرب به شرق را گامی بزرگ برای کاهش وابستگی کشورمان‌ به درآمدهای نفتی دانست و افزود: با راه اندازی کامل این کریدورها درآمدی معادل نصف درآمد فروش نفت عاید کشورمان‌ خواهد شد و علت اغتشاشات اخیر هم ناراحتی استکبار جهانی از این موفقیت بزرگ است.

      

.

.