شناسهٔ خبر: 120555 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه :

ارتباط با مردم و پاسخگویی به مطالبات ایشان، اولویت وزارت راه و شهرسازی است

میز خدمت مدیر کل راه و شهرسازی گفت : در مسیر تحقق اهداف دولت سیزدهم، ارتباط نزدیک با مردم و پاسخگویی به مطالبات ایشان از موارد مهم و در اولویت وزارت راه و شهرسازی است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، مهرداد آهکی پس از برگزاری میزخدمت استان، در محل مسجد جامع شهر، ضمن تقدیر از بانیان این مراسم در مسیر پاسخگویی به مردم، گفت: خوشبختانه یکی از موارد مورد تاکید دولت و به تبع از وزارت راه و شهرسازی ارتباط مستمر و چهره به چهره با مراجعین است  که انجام این مهم با مهیا بودن شرایط و حمایت از سوی مسئولین با نظم و برنامه قابل قبولی اجرا می شود .

آهکی افزود : اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بر اساس تاکیدات مکرر از سوی وزارت متبوع و همچنین حمایت همه جانبه استاندار کرمانشاه، توانسته روزهای ملاقات مردم این دستگاه اجرایی را به دو روز در هفته افزایش دهد.

وی همچنین تصریح کرد : کلیه معاونین هم در همین زمان بصورت منظم، پاسخگوی سئوالات هم استانی های عزیز خواهند بود .

آهکی افزود : این در حالی است که در باقی روزها، در زمان اداری، مراجعین می توانند با دفاتر مدیر کل و همچنین معاونین در ارتباط بوده و مطالبات خود را مطرح سازند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه برنامه جلسات این دستگاه اجرایی تا حد امکان طوری برنامه ریزی می شود که با زمان ملاقات عمومی با شهروندان تداخل نداشته باشد.

اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از اردیبهشت ماه سال جاری هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور مدیر کل و معاونین میزبان مردم عزیز هم استانی بوده است .