شناسهٔ خبر: 120566 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۸ ماهه گذشته انجام شده است:

صدور بیش از ۴۶ هزار برگ بارنامه در شهرستان پارس آباد

بارنامه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:۴۶ هزار و ۲۹۴ برگ بارنامه در شهرستان پارس آباد صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین مرادی در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان پارس آباد با بیان اینکه در ۸ ماهه گذشته ۳۹۴ هزار تن کالا توسط ۱۴ شرکت حمل ونقل از این شهرستان جابجا شده گفت:در مدت یاد شده ۹۰ هزار نفر مسافر نیز از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد مسافر توسط ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه سواری جابجا شده تصریح کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۵ هزار سفر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد حفاظت و صیانت از حریم راه را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و خاطرنشان کرد: با انجام هزار و ۵۰۰ مورد گشت راهداری در حریم تاکنون از۹۱ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری شده، ۹ مورد ساخت وساز غیرمجاز شناسایی و قلع وقمع شده، ۵۲۸ کیلومتر از حریم آزادسازی، ۵۸ مورد دکه های غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۲۰ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در شهرستان پارس آباد اقدام شده است.

مرادی در جهت ارتقای ایمنی راهها، با استفاده از ۷۰۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را در ۸ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت راهداران با هدف تسهیل در رفت و آمد ۱۳۶ هزار متر مربع روکش آسفالت در راههای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پارس آباد اجرا کرده اند.

وی در ۸ ماهه گذشته در جهت جلوگیری از پرت شدن وسیله نقلیه از تسطیح ۷۰ کیلومتر از شانه راه و اصلاح افتادگی شانه در شهرستان پارس آباد خبرداد و بیان کرد: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش این شهرستان ۱۰ کیلومتر از راههای روستایی را شن ریزی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد شستشوی ۵۵ مورد ازحفاظها و نرده پلها، تنقیه و پاکسازی دهانه ۴۵۰ دستگاه پل، شستشویی ۷ هزار عدد از تابلو و علائم  در راههای اصلی و رنگ آمیزی ۱۴۸ عدد از سرعت کاهها را ازدیگر اقدامات راهداران در ۸ ماهه گذشته برشمرد.