شناسهٔ خبر: 120577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۶ ماهه نخست سال جاری؛

استان البرز رتبه دوم کاهش تصادفات رانندگی را کسب کرد

کاهش تصادفات رانندگی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: استان البرز در ۶ ماهه نخست سال جاری رتبه دوم کاهش تصادفات برون شهری و روستایی را در سطح کشور کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر با اشاره به کاهش حوادث رانندگی البرز در ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: براساس آمار اعلام شده از سوی دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور، این اداره‌کل طی ۶ماهه نخست سال جاری رتبه دوم کشوری را در کاهش تصادفات برون‌شهری و روستایی کسب کرده است.

وی افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی استان برای کسب این رتبه تلاش‌ها و کارهای بسیار خوبی در بحث ایمن‌سازی، بهسازی جاده‌ها و فرهنگ‌سازی انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: علی‌رغم حجم تردد بسیار زیاد در محورهای استان به دلیل وجود چهار محور پرتردد کشور در البرز، جاذبه‌های گردشگری و عبور مسافران ۱۴ استان شمالی و غربی از این استان، اقداماتی که از سوی ادارات و ارگان‌های مرتبط با ایمنی سفر در سطح استان انجام شده است، کاهش آمار تصادفات و کسب رتبه دوم کشوری را در پی داشته است.

زندی‌فر در پایان گفت: امیدواریم با ادامه و گسترش این اقدامات، آمار تصادفات در استان کاهش بیشتری پیدا کند و مسافران با آسایش خاطر سفرهای خود را انجام دهند.