شناسهٔ خبر: 120580 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه بررسی نقاط پر حادثه محور ایلام- حمیل- کرمانشاه تاکید شد:

رفع نقاط پرحادثه محور ایلام- حمیل

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام بر لزوم بررسی، مطالعه و رفع نقاط پرحادثه تمامی محورهای ارتباطی استان به خصوص محور ایلام- حمیل تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، جلسه بررسی نقاط پر حادثه محور ایلام- حمیل- کرمانشاه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرمانده پلیس راه انتظامی استان ایلام ، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مسئول نمایندگی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان و جمعی از کارشناسان و مشاورین حوزه حمل و نقل استان تشکیل شد.

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این جلسه گفت: برای رفع نقاط پر حادثه در محورهای مختلف استان پروژه ای متعددی توسط راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ساخت و توسعه زیر بناههای حمل و نقل در دست اجرا است که پی گیری تأمین اعتبار این طرح ها از راههای مختلف در دستور کار قرار دارد تا روند اجرای آنها تسریع شود.

وی خاطر نشان کرد یکی از پرتردد ترین محورهای ارتباطی استان محور ایلام- حمیل- کرمانشاه است که رفع نقاط پر حادثه این محور در دستور کار قرار دارد و در این زمینه چند تقاطع غیر همسطح در حال اجرا و مطالعه است که با تأمین اعتبار لازم اجرای این طرح ها تسریع خواهد شد.

لازم به ذکر است در محور ایلام- حمیل؛ تونل دوم آزادی، زیرگذر ارغوان، تقاطع غیر همسطح سه راهی کارزان ، تقاطع غیر همسطح جاده قدیم سرابله، چهار خطه شدن باقیمانده این محور در حوزه استحفاظی استان و ... در حال اجرا می است.