شناسهٔ خبر: 120599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۷ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام شد:

حمل بیش از ۲.۹ میلیون تن کالا تحت صحابت بارنامه در لرستان

حمل و نقل کالا رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در هفت ماهه نخست امسال مقدار ۲میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۳۳ تن کالا تحت صحابت بارنامه حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، داریوش موسیوند با بیان این خبر اظهار داشت : از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهر ماه تعداد۲۲۹ هزار و ۷۴۳ فقره بارنامه جهت حمل کالاهای استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است .

وی با بیان این که در حال حاضر ۹۸ شرکت حمل و نقل کالا، ۳ دستگاه پایانه عمومی بار، ۳ سالن اعلام بار، تعداد ۱۱ هزارو ۶ دستگاه ناوگان باری و۱۱ هزار و ۴۹۹ دستگاه وانت بارجهت حمل محمولات استان آماده فعالیت هستند ، افزود: در ۷ ماهه گذشته بیش از هزارو ۵۰۰ اکیپ گشت کنترل دروازه ای جهت جلوگیری از فرار بار به محورهای استان اعزام شده اند.

موسیوند بیان کرد:که با توجه به حجم بالای بار حمل شده استان توسط وانت بارها برنامه امسال این اداره حمل کالا توسط وانت و نیسان تحت صحابت بارنامه است .

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد: در طی ۷ ماه گذشته بیش از ۲ هزارو ۱۸۳ دستگاه ناوگان فله بر جهت حمل کالاهای اساسی به بنادر جنوبی بالاخص بندر امام خمینی (ره) اعزام شده اند .