شناسهٔ خبر: 120628 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید از زیر ساخت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرهای جدید فولادشهر و بهارستان

شهر جدید بهارستان مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شرکت عمران شهرهای جدید و هیأت همراه از زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرهای جدید فولادشهر و بهارستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدعلیرضا مکبری مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شرکت عمران شهرهای جدید و هیأت همراه، امام جمعه، مدیر عامل ، مشاور مدیرعامل شرکت عمران ، مدیر روابط عمومی شهرداری ، مشاور فرهنگی ورزشی شهردار ، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه و جمعی از پرسنل شرکت عمران فولادشهر در گلستان شهدای فولادشهر حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و سپس از زیر ساخت‌های فرهنگی از جمله کتابخانه شهید خرازی، فرهنگسرای شهید یونس امیری و چند پروژه در حال ساخت بازدید کردند.

در ادامه این سفر، مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی با فعالین حوزه فرهنگی و اجتماعی فولادشهر دیدار کرده و به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه پرداختند.

بر اساس این گزارش ، جلسه پرسش و پاسخ با حضور فعالین حوزه فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی فولادشهر با حضور امام جمعه شهر، نماینده فرماندار لنجان ،بخشدار، مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس کمسیون ورزشی شورای شهر، مشاور فرهنگی ورزشی شهرداری ، مسئول ستاد اقامه نمازجمعه فولادشهر برگزار شد.

مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید همچنین با حضور در شهر جدید بهارستان همراه با کارشناسان فرهنگی و اجتماعی شرکت از پروژه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این شهر جدید بازدید کردند.

در جلسه‌ای که بعد از این بازدید در شرکت عمران بهارستان برگزار شد، مدیرعامل این شرکت ضمن تبیین فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و زیرساخت‌های موجود، برنامه‌های شرکت عمران برای تکمیل این زیرساخت‌ها و اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی در شهر جدید بهارستان را تشریح کرد.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید، مکبری نیز ضمن تشکر از تلاش‌های شرکت عمران بهارستان در توسعه زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، با ارائه توصیه‌ها و دستورات لازم، بر ادامه و تقویت این برنامه‌ها به ویژه در حوزه‌های اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد.