شناسهٔ خبر: 120651 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه؛

تردد چهار میلیون و ۵۵۹ هزار نفر از مرز مهران

تردد مرز مهران مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: چهار میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۶۸ نفر مسافر ایرانی و خارجی طبق آمار ثبت شده، از اول فروردین تا پایان آبان ماه سال جاری از مرز مهران تردد کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: از این تعداد سه میلیون و ۹۹۱ هزار و ۶۰۹ نفر ایرانی بوده که ۲ میلیون و ۸۲ هزار و ۷۶ نفر وارد کشور و یک میلیون و ۹۰۹ هزار و ۵۳۳ نفر نیز از مرز خارج شده اند.

وی افزود: طی این بازه زمانی( ابتدای سال تا پایان آبان ماه) ۵۷۱ هزار و ۱۸۴ نفر خارجی از مرز مهران تردد کرده اند که از این میزان ۲۸۳ هزار و ۷۴۷ نفر ورود و ۲۸۷ هزار و ۴۳۷ فر نیز از مرز خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: امسال ۸۴ کیلومتر از راه‌های اصلی این استان آسفالت و لکه گیری راه ها با پنج هزار و ۹۹۷ تن قیر در سطح راه های استان انجام شده است.

چشمه خاور بیان کرد: ۶۴ هزار متر درزگیری و عملیات اجرای میکروسرفیسنینگ به طول ۲۱ کیلومتر در سطح جاده‌های استان از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: همچنین اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی به طول ۴۹۶ کیلومتر از دیگر اقدمات انجام شده در سطح راه های استان بوده است.