شناسهٔ خبر: 120672 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم پلدختر در مجلس:

مثبت بودن عملکرد بذرپاش در دیوان محاسبات/ وزیر پیشنهادی به حوزه راه و شهرسازی اشراف دارد

کاظمی نماینده پلدختر نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزیرپیشنهادی راه و شهرسازی، گفت : اشراف وزیر پیشنهادی به حوزه وزارتخانه غیر قابل انکار است.

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،در ارتباط با ویژگی های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار داشت:  بذرپاش یکی از نیروهای متدین و با انرژی است  که علاوه بر جوانی تجربیات وافری در مدیریت کلان کشور دارد.

وی با اشاره به شعار دولت مبنی بر ساخت چهار میلیون مسکن و عقب ماندگی های مشهود در این حوزه، افزود: بذرپاش علاوه بر جوان بودن مدیری با تجربه است که در این حوزه می تواند خدمات شایانی را در زیرساخت های کشور به ارمغان بیاورد .

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عملکرد مثبت بذرپاش در دیوان محاسبات، بیان داشت: این یکی از نقاط قوت وزیر پیشنهادی دولت است که مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد دیوان محاسبات در دوره جدید نظر مثبتی داشته اند .

وی در ادامه گریزی به اشراف بذرپاش به حوزه راه و شهرسازی زد و تاکید کرد: دیوان محاسبات یک نهاد فرادستگاهی و نظارتی بوده که این موضوع نشان دهنده اشراف ایشان بر عملکرد وزارت خانه ها به ویژه وزارت راه و شهر سازی دارد.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه بر جوان و با تجربه بودن وزیرپیشنهادی دولت ، استفاده از نیروهای متعهد و خوشفکر در این زمینه می تواند به عملکرد وزارتخانه مذکور کمک شایانی کند لذا همین موضوع  باعث نگاه مثبت تری به دولت مردمی می شود.
مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران، ریاست دیوان محاسبات کشور، نماینده مجلس در دوره نهم، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا و مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور را در سوابق خود دارد.