شناسهٔ خبر: 120677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۸ماهه سالجاری انجام شد؛

ثبت افزون بر۲۱میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان 

تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۸ ماهه سالجاری تعداد  ۲۱میلیون و ۴۳۲ هزار و۱۴۵ مورد تردد در محورهای مواصلاتی شمال استان  به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷درصد افزایش رانشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه این میزان تردد توسط ۴۰ دستگاه تردد شمار ثبت شد، اعلام کرد: پرترددترین محورهای حوزه شمال استان به ترتیب محورهای زاهدان_خاش، مرز میلک-زهک و زاهدان_سه راهی دشتک است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۸ ماهه سالجاری تعداد  ۲۱میلیون و ۴۳۲ هزار و۱۴۵ مورد تردد در محورهای مواصلاتی شمال استان  به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷درصد افزایش رانشان می‌دهد.

کرد سرعت متوسط تردد در این مدت را ۸۷کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و ادامه داد: تردد ورودی به حوزه شمال استان ۹۴۱هزارو ۴۲۶ تردد و تردد خروجی از حوزه شمال استان ۹۱۵ هزار و ۵۸۱ بوده است. 

 وی گفت:در این مدت متوسط تردد روزانه ۱۰۰هزار و ۹۰تردد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸درصد افزایش داشته است. 

وی یادآور شد: تلفن گویای ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای است.