شناسهٔ خبر: 120736 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج؛

معاون و مشاور وزیر راه و شهرسازی با خانواده شهید علی وردی دیدار کردند

ببینید \ دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با خانواده شهید مدافع امنیت مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با حضور در منزل شهید آرمان علی وردی با خانواده این شهید بسیجی ابراز همدردی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با همراهی حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت عمران شهرهای جدید به مناسبت هفته بسیج در منزل طلبه بسیجی، شهید آرمان علی وردی حضور یافته و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

مردانیان در این دیدار که خاطرات جهادی، آمادگی برای شهادت، آرمان ها و سوابق درخشان شهید آرمان علی‌وردی مرور شد؛ خاطرنشان کرد: شهید علی وردی از جمله طلبه‌هایی بود که در ایام همه‌گیری کرونا به صورت داوطلبانه در بیمارستان‌ها، غسل و تدفین اموات مشارکت داشت.این طلبه ۲۱ساله مورد آماج سنگ و سلاح سرد اغتشاشگران قرار گرفت و مظلومانه به شهادت رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار نیز با تأکید براینکه امید داریم ما نیز مورد شفاعت این شهیدان والا مقام قرار بگیریم گفت: بدون شک جنس شهید آرمان علی وردی با سایر شهدای انقلاب عزیزمان تفاوت دارد که امید داریم راه این عزیزان همواره ادامه داشته باشد.

طلبه بسیجی آرمان علی وردی ۲۱ ساله از شهدای ناآرامی ها و اغشتاشات اخیر است که چهارشنبه شب (۴ آبان ۱۴۰۱) در منطقه اکباتان تهران مجروح و بر اثر جراحت شدید ناشی از حمله و شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.