شناسهٔ خبر: 120753 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه ای مطرح شد:

پیگیری اجرای نهضت ملی مسکن شهرستان نقده در کمیته فنی کمیسیون ماده ۵ شهری آذربایجان‌غربی

نقده در راستای تامین بخشی از اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن شهرهای نقده و محمدیار، پیگیری های راه و شهرسازی شهرستان نقده منجر به تشکیل جلسه کمیته فنی کمیسیون ماده ۵ و بررسی درخواست‌ها در این جلسه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رییس اداره راه و شهرسازی نقده گفت: طرح تفصیلی پیشنهادی ۵ هکتار از اراضی ملی (کوزه گران) الحاقی به محدوده شهر نقده به همراه موضوع درخواست تغییر کاربری ۶ هزارو  ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی محمدیار در این جلسه مطرح و بررسی شد.

مجتبی علیزاده ادامه داد: پس از بحث و بررسی کارشناسی اعضای کمیته کمیسیون ماده ۵ شهری، با پیشنهاد راه و شهرسازی نقده موافقت شد.

وی بیان کرد: با موافقت این طرح، روند اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان نقده تسریع می شود و باید در این خصوص تمام دستگاه های اجرایی و شهرداری و شواری شهر جهت تسهیل امور همکاری لازم را  داشته باشند.

رییس اداره راه و شهرسازی نقده گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن لازم است با موافقت الحاق به محدوده اراضی تسهیل یابد و از تمامی دستگاه‌های متولی در نهضت خانه‌سازی برای مردم می‌خواهیم پای کار باشند. 

علیزاده بیان کرد: سهمیه شهرستان نقده از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ٨ هزار و١٢٧ واحد مسکن بوده که روند اجرایی آنها آغاز شده است.