شناسهٔ خبر: 120792 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور افندی زاده برگزار شد

بررسی تدوین برنامه هفتم توسعه اقتصادی در حوزه راه و شهرسازی

ببینید / نشست بررسی برنامه هفتم توسعه با حضور سرپرست وزارت راه و شهرسازی برگزار شد سرپرست وزارت راه و شهرسازی، تعامل، هم افزایی و آسیب شناسی برنامه های پیشین را گامی مؤثر در پیشبرد احکام مربوط به این وزارتخانه در برنامه هفتم توسعه اقتصادی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده در جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه و با حضور جمعی از معاونان این وزارتخانه، بر فوریت واکاوی احکام مربوطه تأکید کرد.

سرپرست وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که بایستی نگاه انفرادی حذف شود و تعامل، هم‌فکری و هم‌افزایی جایگزین شود، به تلاش برای ثبات وزارتخانه اشاره کرد.

وی  افزود: در پی ایجاد ثبات و شرایط مطلوب، تلاش می‌شود تا از ظرفیت صحبت کردن و گفتمان استفاده شود و بیان کرد: زمان اختصاصی برای حل مسائل و مشکلات هریک از بخش‌ها در برنامه وجود دارد.

او همچنین تکمیل کارهای باقی‌مانده و اقدامات مؤثر همراه با تعیین بازه زمانی را  ضروری دانست.

در این جلسه که با حضور معاونان و رؤسای سازمان ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد، سرپرست وزارت راه و شهرسازی با اختصاص زمان کافی به هر یک از اعضا، نقطه نظرات آن‌ها را شنید  و  لزوم بهره بری از دانش و تجربه افراد را یادآور شد.

در پایان افندی زاده به جمع بندی موارد مطرح شده پرداخت و مشاهده دقیق و آسیب شناسی برنامه های قبلی، هدف‌گذاری مشخص، پیگیری مجوز اهداف، جمع‌آوری داده و اطلاعات در خصوص دفاع از موارد پیشنهادی به دولت، تشکیل کمیته ها و پیگیری چندلایه را ضروری ارزیابی کرد.

وی همچنین با تأکید بر فوریت موضوع، درنگ را جایز ندانست و تلاش، تعهد و روحیه جهادی همکاران را ظرف سه روز آینده در خصوص برنامه هفتم توسعه اقتصادی خواستار شد.