شناسهٔ خبر: 120807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم تجلیل از فعالین مراسم اربعین ۱۴۰۱ استان یزد

مراسم تجلیل از خادمین اربعین مراسم تجلیل از فعالین طرح اربعین ۱۴۰۱ در استان یزد با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، محمد رستگاری در مراسم تجلیل از فعالین مراسم اربعین ۱۴۰۱ استان یزد، با بیان اینکه در برگزاری مراسم اربعین امسال حجم قابل توجهی از خدمات ارائه شده به زائران بر عهده حمل و نقل جاده ای بود خاطرنشان کرد: امسال رانندگان و شرکت های مسافربری زحمت شبانه روزی متحمل شدند و همین زحمات و تلاش ها باعث شد نسبت به سال های گذشته خدمات بهتری برای زائران استان ارائه شود.

وی ادامه داد: نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دو مرز به صورت کامل استقرار داشتند و به ارائه خدمات به زائران یزدی می پرداختند که خوشبختانه رضایت نسبی زائران را نیز به دنبال داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با تاکید بر اینکه در مراسم اربعین امسال به ویژه در زمان برگشت، ارائه خدمات مطلوب تر و با مشکل کمتری مواجه بود اظهار داشت: در زمان رفت به علت اینکه بازه سفر طولانی تر است معمولا هر ساله مشکل خاصی وجود ندارد اما در زمان برگشت چون در یک بازه کوتاه تمام مسافران به کشور برمی گردند مشکلاتی وجود داشت که در سال جاری با مدیریتی که انجام شد این مشکل نیز به مقدار بسیار زیادی برطرف شد.

رستگاری با یادآوری زحمات و تلاش های دست اندرکاران برگزاری اربعین در استان یزد خاطرنشان کرد: در مراسم تجلیل امروز براساس ارزیابی های انجام شده از ۶ شرکت حمل و نقل مسافربری و ۱۵ راننده که بیشترین حجم جابه جایی و سفر را داشتند و همچنین تعدادی از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که در مرز مستقر بوده و به زائران خدمات ارائه می دادند تجلیل شد.