شناسهٔ خبر: 120818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان خبر داد:

لکه گیری محورهای مواصلاتی استان بوشهر با آسفالت سرد

سرپرست معاون راهداری سرپرست معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از خرید بالغ بر ۱۲۰ هزار کیلوگرم آسفالت سرد کیسه ‌ای خبر داد و افزود: آسفالت سرد بهترین انتخاب برای ترمیم، لکه ‌گیری، پر کردن چاله‌ها و ترک‌های آسفالت جاده‌ها و راه‌های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، سرپرست معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از خرید بالغ بر ۱۲۰ هزار کیلوگرم آسفالت سرد کیسه ‌ای خبر داد و افزود: آسفالت سرد بهترین انتخاب برای ترمیم، لکه ‌گیری، پر کردن چاله‌ها و ترک‌های آسفالت جاده‌ها و راه‌های مختلف است.

حمیدرضا حیدری ادامه داد: بهسازی و ارتقا سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان علاوه بر تسهیل تردد خودروها، نقشی مهمی در ایمنی تردد و رضایتمندی کاربران جاده‌ای دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: از جمله اهدافی که این اداره  کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است و از آنجایی‌که امکان جابجایی آسفالت سرد در مسافت‌های طولانی وجود داشته و نیازی به گرم کردن برای استفاده ندارد و بهترین انتخاب برای ترمیم، لکه‌گیری، پر کردن چاله‌ها و ترک‌های آسفالت جاده‌ها و راه‌های مختلف است.

حیدری از تامین ۱۲۰ هزارکیلوگرم آسفالت سرد کیسه ای خبر داد و افزود: این آسفالت در بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی قرار دارد و برحسب نیاز به ادارات شهرستانی ارسال خواهد شد تا در فصول سرد نسبت به لکه گیری محورهای شریانی استفاده شود.

وی در پایان از راه های مواصلاتی به عنوان سرمایه عظیم ملی یاد کرد و افزود : فعالیت های راهداری علاوه بر اینکه سخت و طاقت فرسا هستند و راهداران ما در حفظ و نگهداری راه ها از جان‌خود مایه می گذارند، بهسازی راه ها، نصب علایم ایمنی و... مستلزم اعتبارات و بودجه های هنگفتی هستند، لذا از کاربران جاده‌ای به ویژه هم استانی های گرامی می خواهیم تا در حفظ و نگهداری راه‌ها با ما نهایت همکاری را داشته باشند.