شناسهٔ خبر: 120829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان خبر داد:

ثبت حدود ۱۹ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

تردد خراسان جنوبی.jpg رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از ثبت هجده میلیون و ۸۴۶ هزار و ۲۴۰ تردد در محور های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان طی ۸ ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)،علیرضا یارمحمدی رئیس مدیریت راه‌های  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آمارهای احصا شده توسط سامانه‌های ترددشمار محورهای مواصلاتی جنوب استان، در این مدت، ۱۸ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۲۴۰ تردد در محورهای مواصلاتی جنوب استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان‌وبلوچستان افزود:پر تردد ترین محور ها در این بازه زمانی محور ایرانشهر به بمپور و بالعکس،منطقه آزاد چابهار به سه راهی نیکشهر و بالعکس و ایرانشهر به خاش و بالعکس بوده است.

یارمحمدی با اشاره به مشکلات پایانه مرزی ریمدان و نیاز به دو بانده شدن محورهای منتهی به این پایانه گفت:افزایش تردد در محورهای منتهی به این پایانه مرزی و حضور پر شور زوار پاکستانی در ایام اربعین در جنوب استان لزوم دوبانده شدن این مسیر را دو چندان کرده است.