شناسهٔ خبر: 120836 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد؛

آغاز گاز رسانی به پایانه بار سمنان

کیایی مدیرکل سمنان.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات اجرای گاز رسانی به پایانه حمل و نقل بار سمنان خبر داد و افزود: در تلاشیم تا پوشش سراسری گاز رسانی و تعمیرات ضروری در پایانه بار سمنان کیفیت خدمات رسانی به رانندگان و شرکت های حمل و نقل بار را به حد مطلوب نزدیک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان)، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در حاشیه بازدید از پایانه بار سمنان گفت: گسترش شبکه گاز در کنار کاهش دغدغه‌ شرکت های حمل و نقل و رانندگان، موجب افزایش بستر توسعه خدمت‌رسانی می‌شود که با توجه به نگاه ویژه شرکت گاز استان برای گازرسانی به پایانه بار سمنان بیش از ۲۵ غرفه موجود در این پایانه اعم از شرکت های حمل و نقل و دیگر واحدهای تجاری و خدماتی از نعمت گاز طبیعی  بهره مند خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به فرسودگی بخشی از تاسیسات این پایانه و لزوم ارتقا خدمات ارائه شده به رانندگان اظهار داشت: در تلاشیم تا پوشش سراسری گاز رسانی و تعمیرات ضروری در پایانه بار سمنان کیفیت خدمات رسانی به رانندگان و شرکت های حمل و نقل بار را به حد مطلوب نزدیک کنیم.

وی وسعت این پایانه را بیش از ۴۰ هکتار اعلام کرد و توضیح داد: با آغاز تعمیرات ضروری تاسیسات زیربنایی و امکانات رفاهی رانندگان پایانه بار سمنان در ابتدا محوطه‌سازی پایانه و زیباسازی آن پیگیری خواهد شد و در راستای کاهش اثرات چالش‌های تاسیساتی موجود در پایانه، تاسیسات برقی و مکانیکی آن مورد بازبینی قرار گرفته و تعمیرات آن انجام می شود.

کیایی در ادامه از تعمیرات ساختمان اداری و اعلام بار این پایانه نیز خبر داد و افزود: رنگ‌آمیزی جداول، وسایل ورزشی، نرده‌ها و آلاچیق‌های موجود در محوطه یکی دیگر از اقداماتی است که با شروع این تعمیرات انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توجه به امکانات رفاهی رانندگان را ضروری خواند و اذعان داشت: اهتمام جدی نسبت به ساماندهی مبادی ورودی و خروجی و استفاده از ظرفیت پایانه برای رفاه بیشتر رانندگان نیز مد نظر است که امیدواریم بتوانیم در پایان این تعمیرات حامل خبرهای خوش بیشتری برای این قشر خدوم باشیم.