شناسهٔ خبر: 120870 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت:

جابجایی کالاهای اساسی با حمل و نقل جاده‌ای از بندر امام(ره) بالاتر از متوسط سالانه است/ افزایش ۵۳ درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار

انتخابات  مسئولان انجمن صنفي کارگری رانندگان حمل و نقل جاده اي كالا در مركز استان كرمان برگزار شد جابه جایی کالاهای اساسی با حمل و نقل جاده‌ای از بندر امام (ره) بالاتر از متوسط سالانه، افزایش ۵۳ درصدری ترانزیت خروجی از پایانه بیله سوار، آغاز طرح‌های راهداری زمستانی در استان بوشهر بخشی از مهمترین اخبار حوزه مسکن و شهرسازی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حوزه جاده ای در هفته‌ای که گذشت شامل  جابه جایی کالاهای اساسی با حمل و نقل جاده ای از بندر امام (ره) بالاتر از متوسط سالانه ، افزایش ۵۳ درصدری ترانزیت  خروجی از پایانه بیله سوار ، آغاز طرح های راهداری زمستانی در استان بوشهر بخشی از مهمترین اخبار حوزه جاده ای است.

جابجایی کالاهای اساسی با حمل و نقل جاده‌ای از بندر امام(ره) بالاتر از متوسط سالانه است

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: در حال حاضر وضعیت ورود و خروج ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) بالاتر از متوسط سالانه است.

افزایش ۵۳ درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۵۳ درصدی ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

کنترل بیش از ۲۵ هزار دستگاه ناوگان عمومی در محورهای مازندران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: در۸ ماهه سال جاری تعداد ۲۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه عمومی مورد بازدید و کنترل قرار گرفت .

آغاز طرح‌های راهداری زمستانی در بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانی، از آمادگی ۲۴ اکیپ و ۷۰ گشت راهداری در استان خبر داد.

ایمن سازی ۲۵۰ متر از نقاط پرتگاهی در محور کلات – مشهد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کلات از ایمن سازی ۲۵۰ متر از نقاط پرتگاهی در محور کلات – مشهد در آبان ماه ۱۴۰۱ خبرداد.