شناسهٔ خبر: 120873 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و و شهرسازی انجام شد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت عمران شهرهای جدید

بسیج مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید،  مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیران، معاونان و کارمندان شرکت مادر، سردار حاج رحیم نوعی اقدم از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، دکتر حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، دکتر مجید اسماعیلی مدیرعامل موزه سینما و سرهنگ افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار نوعی اقدم به عنوان سخنران ویژه ضمن اشاره به خاطرات ۸ سال جنگ تحمیلی وهمچنین حضور در سوریه و همراهی با نیروهای مدافعان حرم به ریشه های اختلافات و درگیری های ۴۴ ساله دولت جنایتکار آمریکا با نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

وی همچنین با اشاره به دلایل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد که ما هیچ گاه نپذیرفتیم که آمریکا بر ما حکمروایی و خدایی کند؛ ما در این راه باید به اعتراضات و مردم توجه و آن ها را پیگیری کنیم ولی بدون شک هیچ گونه اغتشاشی را نخواهیم پذیرفت.

سردار نوعی اقدم در ادامه خاطرنشان کرد: امروز خواسته اصلی دشمن آن است که شرایط کشور را به نوعی در ایجاد هجوم و فتنه انگیزی قرار داده و ما را دچار تردید و شک کند که در این مسیر نیروهای بسیجی باید به شدت مراقب باشند.

در ادامه مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران نیز به بررسی شرایط و موضع ضعف ایران در دوران جنگ های جهانی اول و دوم تا زمان پهلوی و مقایسه آن با قدرت چشمگیر فعلی به برکت پیروزی انقلابی اسلامی طی ۴۴ سال اخیر پرداخت.

در ادامه این مراسم مدیرعامل موزه سینما نیز با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین در اوضاع کنونی کشور به بیان روش های آن پرداخته و گفت: در این نوع از جهاد باید ضمن شناخت کامل مخاطب و نوع مشکل موجود، مخاطبان را تقسیم بندی و با توجه به شرایط هرکدام پیام لازم را انتقال و با آن ها به گفتگو بنشینیم.

به گفته وی اعتماد سازی و متقاعد کردن مردم در این مسیر با توجه به شرایط فعلی امری بسیار ضروری است.

اسماعیلی در ادامه معماری را مادر فرهنگ در هر جامعه ای دانست و افزود: معماری اسلامی در کشور ما به شدت مورد تهاجم قرار گرفته؛ امری که در تربیت نسل های بعدی ما بسیار تأثیرگذار است و باید از امروز مورد توجه مسئولان قرار گیرد.