شناسهٔ خبر: 120942 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون فرماندهی بسیج ادارات کل شهید طرحچی؛

تجلیل از فعالان بسیج و فرزندان نومکلف کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی), آیین تجلیل و تقدیر از منتخبین فعال شورای فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج اداره کل و فرزندان نومکلف کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور سرهنگ صدر معاونت فرماندهی بسیج ادارات کل شهید طرحچی برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان رضوی، این مراسم همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به میزبانی واحد تبلیغات اسلامی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و با حضور معاونان و روسای برخی ادارت، منتخبین و کارکنان راه و شهرسازی استان در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت السلام و المسلمین سلیمانی با لزوم تاسی بانوان ایران اسلامی از حضرت زینب کبری(س) پرچمدار جهاد تبیین واقعه خونین کربلا، هفته بسیج را تبریک گفت و با ابراز خرسندی در جمع همکاران فعال در حوزه های مختلف پایگاه مقاومت بسیج اعلام داشت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل بسیج مستضعفان با فرمان امام خمینی (ره) است. امام راحل با هوشمندی و درایت این شجره طیبه را بنا نهادند تا در مواقع لزوم به یاری کشور و مردم بیاید

مسئول واحد تبلیغات اسلامی گفت: امیدوارم با توصیه مقام معظم رهبری بسیجی بمانیم، روحیه بسیجی مان را حفظ کنیم و خودمان را همواره مورد ارزیابی قرار دهیم و روز به روز عیار بسیجی بودمان عمیق تر شود. 

وی با تاکید بر رعایت الگوی اسلامی در تربیت فرزندان توسط والدین و نظام آموزشی، تنها سازوکار تأثیرگذاری در عرصه تعلیم‌ و تربیت را رجوع به معارف دینی عنوان کرد.

در ادامه جلسه سرهنگ صدر معاون فرماندهی بسیج ادارات کل شهید طرحچی با بیان نکاتی در خصوص فعالیت ها و تلاش اخیر پایگاه مقاومت بسیج، از عملکرد حوزه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از تلاش های تعدادی از فعالان بسیجی پایگاه مقاومت اداره کل راه و شهرسازی در بخش های بسیجی فعال، آمرین به معروف و ناهیان از منکر، یاوران نماز، بانوان عفیفه و آقایان عفیف و نوملکفین نماز فرزندان کارکنان تقدیر بعمل آمد.