شناسهٔ خبر: 120995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه جلسه جهاد تبیین اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

حکم ۹ نفر ار اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اکرم (ص) اعطا شد

جلسه جهاد تبیین زنجان احکام ۹ نفر از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اکرم (ص) اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،بنا به پیشنهاد فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اکرم (ص) اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، ۹ نفر از کارکنان فعال  و ساعی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به عضویت شورای پایگاه  مقاومت بسیج اداره منصوب شدند.

سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج در جلسه «جهاد تبیین» اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، به عنوان سخنران مراسم حاضر شده و به بیان مطالبی در اهمیت سلامت و امنیت که دو نعمت گران بها هستند و باید به آنها ویژه توجه شود، پرداخت. همچنین احکام ۹ نفر از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اکرم (ص) اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در این مراسم اعطا شد.

در بخشی از این احکام آمده است:

امید است با اعتماد مطلق به خدای متعال، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» و عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، شوق و عشق به اسلام و امام، تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره گیری از تجارب متراکم و ارزشمند چهار دهه انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس بتوانید ماموریت‌ها و وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.

گفتنی است مدت اعتبار این حکم به مدت سه سال از تاریخ صدور است.