شناسهٔ خبر: 121000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

راه و شهرسازی استان زنجان با نگرش بسیجی در تولید مسکن موفق بوده است/ فعالیت ۴۷ سازمان جاسوسی علیه ایران

سردار طهماسبی زنجان جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: راه و شهرسازی استان زنجان با نگرش بسیجی در تولید مسکن موفق بوده است و این نشان می‌دهد بسیجیان در تمام عرصه‌ها جهادی کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، سردار ابوالفضل طهماسبی روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج در جلسه «جهاد تبیین» در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه سلامت و امنیت دو نعمت گران بها هستند و باید به آنها ویژه توجه شود، گفت: امروز باید بیشتر قدر نعمت سلامت را بدانیم چرا که طی دو سال گذشته با ورود ویروس منحوس کرونا، از نظر جسمی گرفتار شدیم و شاهد بسیاری از محدودیت‌ها بودیم، بنابراین امروز باید قدر این نعمت بزرگ و گران بها را بدانیم.

وی با بیان اینکه هر کس در هر سمت و مقامی خدمت کند طبق منویات معظم رهبری بسیج است، ابراز کرد: خدمت صادقانه به مردم نوعی بسیجی بودن است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان زنجان از خانواده‌های معظم شهداء هستند، گفت: مهندس اصغر اسماعیلی از مدیران توانمند و ایثارگر هستند و برادران اسماعیلی از شهدای شاخص استان بوده و در زمان خود بسیار فعال و اثر گذار برای کشورمان بودند.

طهماسبی با بیان اینکه شهیدان در زمان خود بسیار با بصیرت و آگاه به زمان بودند، تاکید کرد: شهدا راه خود را با بصیرت انتخاب کردند و مطالعه وصیت نامه شهدا، بصیرت افزایی است.

دشمنان از ایران قوی می‌ترسند

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی بوده که طبق اصول بنا نهاده شده و شعارهای اولیه را به شعور تبدیل کرده است، گفت: انقلاب اسلامی براساس آرمانها و اصولی تعریف شده و بعد از ۴۳ سال همچنان بر این اصول پافشاری کرده و در راستای تحقق آن تلاش کرده و شعارها را به شعور و فعلیت رسانده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان زنجان، به برخورداری بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان زنجان از نعمت گاز اشاره کرد گفت: ۱۰۰ درصد روستاهای استان از نعمت برق استفاده می‌کنند و درصد زیادی از مردم استان آب شرب سالم دارند و همه اینها توفیقات نظام را نشان می‌دهد.

طهماسبی یاد آورشد: ۸۵ درصد تولیدات کشاورزی ما داخلی است و دشمنان به پیشرفت ما اذعان دارند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن از ایران قوی می ترسد و نمی‌خواهد ایران قوی باشد.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ سازمان جاسوسی بر علیه کشورمان توطئه می‌کنند و طبق گفته‌های سردار سلامی در اغتشاشات اخیر جنگ تمام عیار بین المللی علیه ایران بود، گفت: همه دشمنان، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متحد شده و در فضای مجازی با دروغ پراکنی علیه نظام جوسازی می‌کنند.

دشمن اصلی نباید فراموش شود

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به اینکه دشمنان در شبکه‌های ماهوره ای نحوه درست کردن نارنجک و مواد منفجره را به جوانان کشورمان آموزش می‌دهند، افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری دشمن می‌خواهد جنگ ترکیبی ایجاد کند و هر روز تحریم جدید بر علیه کشورمان تحمیل می‌کنند ولی نظام جمهوری اسلامی ایران با همان اراده قوی در مقابل امریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است.

طهماسبی با تاکید بر اینکه دشمن اصلی نباید فراموش شود، ابراز کرد: باید بصیرت مردم تقویت شود و دشمن واقعی را بشناسند.

وی با اشاره به اینکه امسال برای ۵۷ روستای استان زنجان تکلیف شده تا آب شرب سالم تامین شود و تاکنون هم اقدامات خوبی انجام گرفته است، افزود: همچنین از طرف وزارت نیرو تکلیف شده ۱۱۰ روستا هم آبرسانی انجام شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به اینکه صنعت باید به دانشگاه تبدیل شود، افزود: طی روزهای گذشته صنعتگران و نخبگان در دانشگاه زنجان دور هم جمع شدند و تیم‌های دانش بنیان هم فعالیت‌های خوبی را در بخش صنعت انجام می‌دهند.

دفاع مقدس تمام نشده و تنها عرصه فرق کرده است

طهماسبی با بیان اینکه سپاه امروز با همه توان در بالا بردن راندمان کشاورزی اقدامات خوبی را انجام داده است، افزود: همچنین راه و شهرسازی استان نیز با نگرش بسیجی در تولید مسکن موفق بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه امنیتی دارای گردان‌های  کوثر و الزهرا ویژه خواهران و امام علی، عاشورا، بیت المقدس و فاتحین سازمان دهی شده است، بیان داشت: این گردان‌ها در زمان نیاز ورود بسیار خوبی دارند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با تاکید بر اینکه باید در فضای مجازی آگاهانه ورود کنیم، ادامه داد: ما باید به وظیفه جهادی خود عمل کنیم و به نایب امام زمان لبیک بگوییم.

طماسبی با بیان اینکه باید در جهاد تبیین کار کنیم چرا که دشمن از ما هویت زدایی می‌کند، گفت: دفاع مقدس تمام نشده و تنها عرصه جهاد فرق کرده است.

وی در پایان، بسیج را نمایشگاه اخلاص و صفا یاد کرد و بیان داشت: بسیجیان بسیار پرانرژی هستند و در همه عرصه‌ها حضور فعال و پر رنگی دارند و انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان است و امروز در مقابل امریکا در این راه با فرماندهی رهبری بر دشمن غلبه کردیم.

در پایان این مراسم از بهزاد کردلو نماینده بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی استان و نوح علی عباسی با لوح تقدیری تقدیر به عمل آمد.