شناسهٔ خبر: 121009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

احداث ۱۱ ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۱۱ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ (گلستان)، علی شاهینی اظهار کرد: یکی از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی، احداث و نوسازی ساختمان های اداری است که از سال گذشته  اجرای ۱۱ پروژه  با اعتباری بالغ بر ۲۷۶ میلیارد ریال در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: زیربنای این پروژه ها بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۶ متر مربع بوده که تا کنون حدود ۴۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و هنری گمیشان یکی از مهمترین این پروژه ها بوده که در هفته دولت سال جاری افتتاح شد، افزود: احداث ساختمان های اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مینودشت، فرمانداری شهرستان گالیکش و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از جمله مهمترین پروژه‌های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می‌شود.

شاهینی در ادامه تصریح کرد: برای تکمیل این ۱۱ پروژه  اعتباری بالغ بر ۸۸۶ میلیارد ریال لازم است،که با تخصیص کافی و به موقع این اعتبارات، سرعت تکمیل پروژه ها در سال جاری افزایش خواهد یافت.

وی در انتها افزود: این اقدامات گام مهمی در راستای توسعه و نوسازی ادارات استان و خدمت رسانی به مردم گلستان است.