شناسهٔ خبر: 121160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اعطا شد؛

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات کل بازوان احیای فریضتین هستند

نهی از منکر باحضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان احکام جدید رئیس و دبیرشورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راه وشهرسازی استان اعطا گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان شرقی ) در این جلسه  امیر بخشی زاده مدیرکل راه وشهرسازی  استان گزارشی از عملکرد شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل را ارائه نموده و از همکاری های مستمر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قدردانی نمود.

حجت الاسلام نستوهی دبیر ستاد استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای شورای امر به معروف اداره کل راه وشهرسازی  با بیان اینکه همواره شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی می توانند بازوان توانمند هر دستگاه در جهت احیای فریضتین باشند افزود: لازم است تا هر دستگاه معروفات و منکرات مربوطه را احصا و در جهت احیای معروفات مغفول واقع شده و رفع منکرات موجود گام بردارد تا همواره در مسیر خدمت رسانی صحیح به جامعه باشیم.

در پایان  این جلسه در حکمی امیر بخشی زاده به عنوان رئیس و حجت الاسلام صمدخلیلی به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان شرقی  منصوب شدند