شناسهٔ خبر: 121168 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

بذرپاش مدیری موفق، همه جانبه ، فراگیر و جامع نگر است

محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم یزد در مجلس شورای‌اسلامی اقدام تحولی درمدیریت از سوی دولت راضروری دانست.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم یزد در مجلس شورای‌اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: اقدام تحولی درمدیریت، از سوی دولت ضرورت دارد.

جوکار با بیان این‌که مهرداد بذرپاش کارآمد، برنامه ریز و جامع‌نگر است، افزود: عملکردمدیریت  باید همراه با عمل‌گرایی و اقدام عملی باشد که بذرپاش هم مدیر تحول است هم کارآمد و هم برنامه ریز.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای‌ اسلامی تصریح کرد: بذرپاش در حوزه تصمیم گیری می‌تواند اقدامات خوبی انجام دهد و همچنین تحول لازم را در حوزه راه و مسکن انجام خواهد داد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری ادامه داد: دکتر بذرپاش در دیوان محاسبات موفق بوده و مقام معظم رهبری این موضوع را تایید کردند.

 .وی اظهار کرد: بذرپاش مدیری موفق، همه جانبه ، فراگیر و جامع نگر هستند  و قطعأ راهبردهای خوبی در حوزه مسکن و راه خواهند داشت

گفتنی‌ست مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران، ریاست دیوان محاسبات کشور، نماینده مجلس دوره نهم، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا و مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور را در کارنامه خود دارد.