شناسهٔ خبر: 121178 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد انجام شد؛

بررسی افزایش تراکم در نواحی مستعد در شهر بجنورد

کمیسیون ماده 5 بجنورد خراسان شمالی در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد موضوع افزایش تراکم در نواحی مستعد این مهم در شهر بجنورد با حضور اعضای جلسه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و باحضور قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر اعضا در محل استانداری برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این جلسه یک پرونده با موضوع افزایش تراکم در نواحی مستعد این مهم در شهر بجنورد به لحاظ عواملی نظیر میزان خدمات پشتیبان سکونت، ملاحظات ترافیکی و غیره مورد بررسی و اتخاذ تصمیم  قرار گرفت و کلیات پیشنهادی مشاور تایید شد.

وی تصریح کرد: تصمیمات در صورت تایید در کمیسیون ماده پنج استان، میبایست جهت انطباق با ضوابط و تایید نهایی به دبیرخانه شورایعالی معماری و شهرسازی کشور ارسال شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.