شناسهٔ خبر: 12118 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مشخصات ۱۱ مدرسه افتتاح شده در شهر جدید پرند / تحصیل حدود ۳۳۰۰ دانش‌آموز در ۱۶۶ کلاس

افتتاح مدرسه-شهر پرند تعداد ۱۱ مدرسه در شهر جدید پرند در آستانه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ افتتاح شد که برای این مدارس از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پرند ۴۰ میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ۱۱ مدرسه در روزهای گذشته در شهر جدید پرند با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد که این مدارس از ابتدای سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان خواهند بود. برای ساخت این مدارس مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پرند هزینه شد.

میرمحمد غراوی معین ویژه پرند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در توضیح جزئیات ساخت این مدارس توضیح داد: زمین این مدارس را دولت در اختیار پیمانکاران قرار داد. البته برای همکاری با پیمانکاران یک سری شرایط اعلام شد. به عنوان مثال به پیمانکاران این مدارس اعلام کردیم تنها با افرادی قرارداد بسته می‌شود که به روش تهاتر همکاری کنند یعنی ۷۰ درصد مبلغ قرارداد را به صورت تهاتر زمین تقبل و ۳۰ درصد را نقدی دریافت کنند. بعد از انجام اقدامات اولیه و انعقاد قراردادها، ۱۱ مدرسه با همکاری چند پیمانکار ساخته شد.

وی با بیان اینکه متوسط تراکم دانش آموزشی در هر مدرسه ۳۰۰ دانش آموز است، گفت: به طور کلی کلنگ ۲۱ مدرسه در شهر جدید پرند زده شده است که ۱۱ مدرسه افتتاح شده است و در تلاشیم ۱۰ مدرسه باقیمانده را تا دهه فجر سال جاری به آموزش و پرورش تحویل دهیم.

جزئیات ساخت این مدارس از جمله تاریخ انعقاد قرارداد و نام مدارس در جدول آمده است.

مشخصات ۱۱ مدرسه افتتاح شده در شهر جدید پرند

ردیففازشرکت سازندهنام مدارستعداد کلاستاریخ قرارداد
۱۵ابنیه پی داتیسشهید مسعود علیمحمدی۱۰۹۳/۰۸/۲۰
۲۶سازندگان صنعت برتر زنجاندماوند۱۵-
۳۵ابنیه پی داتیسخلیج فارس۱۵۹۳/۰۸/۲۰
۴۵مبین سازان خراسان شمالیسبلان۱۰۹۳/۰۶/۲۰
۵۶رواق ماروسسهند۱۲-
۶۵مولدینگزاگرس۲۰۹۳/۱۱/۰۷
۷۴مولدینگامام علی(ع)۲۰۹۳/۱۱/۰۷
۸۵مولدینگامام رضا(ع)۲۰۹۳/۱۱/۰۷
۹۵فرازنمای کندلوسامید۱۲۹۳/۰۹/۲۳
۱۰۵فرازنمای کندلوستفتان۲۰۹۳/۰۹/۲۳
۱۱۵فرازنمای کندلوستدبیر۱۲۹۳/۰۹/۲۳

نظر شما