شناسهٔ خبر: 121217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار هرمزگان:

آیین کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد برگزار شد

کلنگ نهضت ملی حاجی آباد هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: آیین کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین شریفی امام جمعه شهرستان، فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان) ، عباس کمالی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: واگذاری ۱۸ هکتار زمین در قالب ۱۶۰۰ واحد ۴۰۰ متری آپارتمانی به مردم حاجی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۶۰۰ قطعه مسکونی در حاحی‌آباد آغاز شد.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از افراد در استان هرمزگان، از داشتن مسکن محرومند و در راستای خدماتی که دولت سیزدهم، برای تهیه مسکن به مردم ارائه کرده است، طرح نهضت ملی مسکن نیز، برای کمک به خانواده های فاقد مسکن ارائه شده است که خوشبختانه امروز شاهد شروع عملیات اجرایی یکی دیگر از این پروژه ها بودیم.

کمالی ادامه داد: متقاضیان، باید پیش از شرکت در این طرح، شرایط ثبت نام نهضت ملی مسکن را در سامانه saman.mrud.ir مطالعه کنند و مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کرده، تا در صورت داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز، بتوانند در این طرح ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: از بهمن ماه سایت جهت ثبت نام متقاضیان باز خواهد شد و مردم حاجی آباد می توانند از این فرصت استفاده کنند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان همچنین اظهار داشت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه دار کردن مردم، امروز کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد انجام شد.

وی افزود: دولت برای احداث منازل در قالب ارائه تسهیلات و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در کنار مردم است به همین جهت مردم از این فرصت بسیار خوب ساخت مسکن استفاده کنند.

استاندار هرمزگان در این آیین با توجه به کمبود زمین در شهر حاجی آباد خواست تا جهت تامین زمین مورد نیاز برنامه ریزی و اقدام شود.