شناسهٔ خبر: 121247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در صورت تکمیل و واریز وجوه مردمی محقق می شود:

افتتاح ۶۳۰ واحد پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت در خرداد ماه ۱۴۰۲

شافعی حسن شافعی بر لزوم واریز وجوه و اقساط مردم در پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت تاکید کرد و گفت در صورت تکمیل آورده های مردم، پروژه ۶۳۰ واحدی پاکدشت در خرداد ماه سال بعد به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)؛ حسن شافعی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر پروژه صد و نود واحدی اهرام ۶۰ درصدپیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که پروژه های ۲۴۰ واحدی شرکت بتن نما و ۲۰۰ واحدی آریا پی برج به ترتیب به پیشرفتهای ۵۳ و ۵۶ درصدی رسیده اند.
وی در ادامه گفت: به تازگی پیامک واریز وجه پنجم توسط این اداره کل برای متقاضیان صادر شده است.
شافعی افزود: تاکنون متقاضیان ۴ قسط ۴۰ میلیون تومانی واریز داشته اند، اگر چه تمام متقاضیان وجوه مالی را کامل واریز نکرده اند که این مساله سبب کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه خواهد شد.
وی از متقاضیان این پروژه خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.
شافعی در ادامه گفت: از دستگاههای متولی و ذی مدخل درخواست کرده ایم وام پروژه از ۳۰۰ میلیون تومان برای هر واحد به ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یابد که در این خصوص نیز پی گیریهای لازم را دنبال خواهیم کرد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استا ن تهران در پایان به فرصت های این پروژه، خدمات کامل روبنایی و زیر بنایی در سایت مسکن ملی پاکدشت مثل آب، برق، گاز، مدرسه، کلانتری، نانوایی، فروشگاه و ... اشاره کرد و گفت: به لحاظ کیفیت ساخت نیز این پروژه از پروژه های مستحکم مسکن ملی در کشور محسوب می شود که امیدواریم با افتتاح زود هنگام حلاوت این خدمات در دولت سیزدهم برای مردم ماندگار شود.